Pages

Subscribe:

Thursday, April 9, 2009

::irrashaimasen::

tugasan kerja rumah dari sieyla


adakah anda seorang yang emo?

apa maksud anda?budak2 emo yang selalu buat rambut belah tepi tu ke?taklah.

selalu menangis?
kadang2,sekiranya saya flashback kehidupan saya yang lalu.

adakah anda menangis apabila menonton/baca cerita sedih?
InsyaAllah,bergantung.

kali terakhir anda menangis sekuat hati?
taktaulah.

kenapa anda menangis waktu itu?
bagaimana saya nak bagi sebab jika saya tak tau!


apa yang anda lakukan sewaktu itu?
kalau menangis,keluar air matalah.

adakah anda rasa anda patut menangis ketika itu?
i pass

pernah ke menenangkan kawan yang sedang menangis?
takleh tengok kawan nangis.nanti nangis sama.=P

kalu anda menangis,adakah di depan seseorang or sorang2?
tak tentu

adakah anda menelefon seseorang ketika menangis untuk meluahkan masalah?
saya seorang pemendam.kebanyakan masalah saya selesaikan sendiri

pernahkah anda menangis ketika sedang sms dengan seseorang?
tak.

kenapa?
takde sebab

adakah dia tahu anda menangis ketika itu?
entahlah.

anda rasa bilakah anda akan menangis lagi?
wallahualam.tapi,saya akan cuba menangis ketika beribadah.itu lebih baik.

0 orang tak puas hati:

Post a Comment